grupptraning3

 

Information angående coronaviruset covid-19: 

S.T.a.R följer de åtgärder som folkhälsomyndigheten och regeringen beslutar gällande att minimera smittrisken. Vi håller fortfarande öppet våra anläggningar, men följer ständigt myndigheternas uppdateringar och beslut, och kommer att meddela er om förändringar sker.

Folkhälsomyndigheten rekommenderar att tänka om med seniorverksamheterna då de är en stor riskgrupp, därför kommer dessa pass genomföras UTOMHUS från vecka 20. Vi möts på baksidan (Ute-Arenan) där det kommer finnas tillgång till handsprit, ytsprit och gott om avstånd till varandra.

Passutbudet kommer minska under en tid pga få deltagare. Det korrekta schemat är det som finns i vårt bokningssystem Timecenter.

Vi ber er att visa hänsyn till andra medlemmar genom att;

– Känner du dig hängig/sjuk – Stanna hemma!
– Tvätta händerna noga med tvål och vatten, både före- och efter din träning.
– Använd ytdesinfektion på de redskap/maskiner du använt.
– Kväv nysningar och hostningar i armvecket.
– Drick ej ut kranarna, det finns vattenflaskor att köpa i receptionen.

Tack för visad hänsyn! 💙

Skärmklipp 2020-06-02 11.51.14

Aktiv Senior (cirkelträning för dig som är 60+) fredagar med rörlighetsdel i slutet
Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Core (träning med inriktning på mage/rygg)
Puls 30 (Utmanande pulsträning med olika intervaller. Passet håller till i spinningsalen)
Intervallspinning (konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller)
HIIT-Special (Högintensiv Intervallträning, kombinerar styrka och kondition)
MammaTräning Steg 2 (För dig som gått MammaMagekursen, eller har grunderna sen tidigare. Helkroppsträning där ditt barn kan följa med.)
Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Rörlighet (Ett rörlighetspass där du utmanar kroppens smidighet)
Cirkelträning (stationsträning med både styrka och kondition för hela kroppen)
Ben/rumpa (Ett styrkepass med fokus på Ben och Rumpa)

Minst 4 anmälda personer/pass för att vi genomför passet! 

Glöm inte att boka av din plats, senast 1 timme innan den börjar, om du inte kan vara med på klassen.Om du missar att avboka pass 3 gånger så blir du avstängd från passbokningen och gruppträningen under 2 veckor. Du kan låsa upp din bokningsspärr genom att betala 100 kr!

Crossfitschemat kan du hitta på crossfitastrum.com