grupptraning3

 

 

Skärmklipp 2019-12-19 12.46.24

Aktiv Senior (cirkelträning för dig som är 60+) fredagar med rörlighetsdel i slutet
Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Core (träning med inriktning på mage/rygg)
Puls 30 (Utmanande pulsträning med olika intervaller. Passet håller till i spinningsalen)
Intervallspinning (konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller)
HIIT-Special (Högintensiv Intervallträning, kombinerar styrka och kondition)
MammaTräning Steg 2 (För dig som gått MammaMagekursen, eller har grunderna sen tidigare. Helkroppsträning där ditt barn kan följa med.)
Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Rörlighet (Ett rörlighetspass där du utmanar kroppens smidighet)
Cirkelträning (stationsträning med både styrka och kondition för hela kroppen)
Ben/rumpa (Ett styrkepass med fokus på Ben och Rumpa)

Minst 4 anmälda personer/pass för att vi genomför passet! 

Glöm inte att boka av din plats, senast 1 timme innan den börjar, om du inte kan vara med på klassen.Om du missar att avboka pass 3 gånger så blir du avstängd från passbokningen och gruppträningen under 2 veckor. Du kan låsa upp din bokningsspärr genom att betala 100 kr!

Crossfitschemat kan du hitta på crossfitastrum.com