grupptraning3

 

Information angående coronaviruset covid-19: 

S.T.a.R följer de åtgärder som folkhälsomyndigheten och regeringen beslutar gällande att minimera smittrisken. Vi håller fortfarande öppet våra anläggningar, men följer ständigt myndigheternas uppdateringar och beslut, och kommer att meddela er om förändringar sker.

Det korrekta schemat är det som finns i vårt bokningssystem.

Vi ber er att visa hänsyn till andra medlemmar genom att;

– Känner du dig hängig/sjuk – Stanna hemma!
– Tvätta händerna noga med tvål och vatten, både före- och efter din träning.
– Använd ytdesinfektion på de redskap/maskiner du använt.
– Kväv nysningar och hostningar i armvecket.
– Drick ej ut kranarna, det finns vattenflaskor att köpa i receptionen.

Tack för visad hänsyn!

From 11/11 och tillsvidare är alla pass inställda!

Skärmklipp 2020-08-19 15.19.18

Aktiv Senior – Cirkelträning för dig som är 60+
Tabata – Styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt
Core – Träning med inriktning på mage/rygg
Spinning – Konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller

HIIT – Högintensiv intervallträning
HIIT-Special- Högintensiv Intervallträning, kombinerar styrka och kondition på cykel
Mammaträning Steg 2 – För dig som gått MammaMagekursen, eller har grunderna sen tidigare. Helkroppsträning där ditt barn kan följa med.
Hybridstyrka – stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka
Rörlighet – Ett rörlighetspass där du utmanar kroppens smidighet
Cirkelträning – Stationsträning med både styrka och kondition för hela kroppen
Ben/rumpa – Ett styrkepass med fokus på ben och rumpa

Minst tre anmälda personer/pass för att vi genomför passet! 

Glöm inte att boka av din plats, senast 1 timme innan den börjar, om du inte kan vara med på klassen.Om du missar att avboka pass 3 gånger så blir du avstängd från passbokningen och gruppträningen under 2 veckor. Du kan låsa upp din bokningsspärr genom att betala 100 kr!

Crossfitschemat kan du hitta på crossfitastrum.com