grupptraning3

 

Från och med 7 Januari 2019 byter vi bokningssystem för gruppträningen. Då kommer vi använda oss av Timecenter istället då denna har en App till telefonen och har reservlista som funktion till passen. Så även fast passet blir fullt kan du boka in dig på reservlistan och om någon skulle avboka sig får du ett meddelande via mailen om du fått en plats.

Klicka här <— Så kommer du till den nya bokningssidan.

Gör en användare och ta hem den som ett App i telefonen via att klicka på (låda + pil upp) längst ner på listen och tryck sedan ”lägg till på hemskärmen”.

 

skarmklipp-2019-10-04-11-26-45

 

Aktiv Senior (cirkelträning för dig som är 60+) fredagar med rörlighetsdel i slutet
Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Core (träning med inriktning på mage/rygg)
Puls 30 (Utmanande pulsträning med olika intervaller. Passet håller till i spinningsalen)
Intervallspinning (konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller)
HIIT-Special (Högintensiv Intervallträning, kombinerar styrka och kondition)
MammaTräning Steg 2 (För dig som gått MammaMagekursen, eller har grunderna sen tidigare. Helkroppsträning där ditt barn kan följa med.)
Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Rörlighet (Ett rörlighetspass där du utmanar kroppens smidighet)
Cirkelträning (stationsträning med både styrka och kondition för hela kroppen)
Ben/rumpa (Ett styrkepass med fokus på Ben och Rumpa)

Minst 4 anmälda personer/pass för att vi genomför passet! 

Glöm inte att boka av din plats, senast 1 timme innan den börjar, om du inte kan vara med på klassen.Om du missar att avboka pass 3 gånger så blir du avstängd från passbokningen och gruppträningen under 2 veckor. Du kan låsa upp din bokningsspärr genom att betala 100 kr!

Crossfitschemat kan du hitta på crossfitastrum.com