grupptraning3

 

Passchema v 35-50

Måndagar
09.30-10.30 Aktiv Senior (cirkelträning för dig som är 60+)
Maria T
18.15- 19.00 Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Maria H
19.00-19.30 Core (träning med inriktning på mage/rygg)
Maria H
19.45-20.30 Intervallspinning (konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller)
Maria H
20.00-21.00 Tabata i Norrfjärden
Jonna J

Tisdagar
18.45-19.45 Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Lina A
20.00-21.00 FlexYoga (yogainspirerat rörlighetspass)
Lina A

Onsdagar
09.30-10.15 Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Maria T
18.15-19.00 Spinning (konditionsträning på spinningcykeln)
Anton P/Bjösse
19.15-20.00 Tabata (styrketräning i intervallform, med lätta vikter och egen kroppsvikt)
Anton P
20.00-20.30 Core (träning med inriktning på mage/rygg)
Anton P

Torsdagar
18.00-18.45 Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Lina A
19.00-19.30 Intervallspinning (konditionsträning på spinningcykeln, med varierande intervaller)
Lina A

Fredagar
09.30-10.45 Aktiv Senior (cirkelträning för dig som är 60+, med rörlighetsdel i slutet)
Vilhelm L

Lördagar
9.00-10.00 Hybridstyrka (stationsträning i gymmet där du varvar kondition med styrka)
Varierande

 

Passchema Julen v.51-v.1

 

v51

v52

v1

 

Minst 4 anmälda personer/pass för att vi genomför passet! 

Glöm inte att boka av din plats, senast 1 timme innan den börjar, om du inte kan vara med på klassen.Om du under 1 månad missar att avboka pass 3 gånger så blir du avstängd från passbokningen och gruppträningen under 1 månad. Du kan låsa upp din bokningsspärr genom att betala 100 kr!

Crossfitschemat kan du hitta på crossfitastrum.com